مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

برگزاری نخستین همایش بین المللی ایمنی شهری و آتش نشانی

تاریختاریخ انتشار : دوشنبه ,۱۶ مهر , ۱۳۹۷
سخنگوی سازمان آتش نشانی از برگزاری همایش بین المللی ایمنی شهری و آتش‌نشانی در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا؛با اشاره به برگزاری نخستین همایش بین المللی ایمنی شهری و آتش‌نشانی در تهران گفت: در نظر داریم در اسفند ماه سال جاری این همایش را با موضوعات ایمنی برگزار کنیم.

وی افزود: در سه سال گذشته نیز سه مرتبه همایش درون کشوری ملی ایمنی شهری و آتش نشانی را برگزار کردیم. هر همایش در غالب دو روز برگزار شد که در روز اول با ارائه مقالات و مطالب برجسته در حوزه ایمنی با حضور و مشارکت محققان و پژوهشگران برگزار شد و در روز دوم نیز با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در بحث ایمنی به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه امسال در نظر داریم این همایش را گسترش داده و به یک همایش بین‌المللی تبدیل کرده و با دعوت از کسانی که در کشورهای دیگر به دستاوردهای نو دست‌یافتند از تجربیات و تحقیقات استفاده کنیم، گفت: هرچند در سال‌های قبل نیز چندنفر از کسانی که مقالات و برنامه‌هایی داشتند را به همایش‌ها دعوت کردیم. اما امسال به طور کاملا رسمی همایش‌های بین‌المللی ایمنی شهری و آتش‌نشانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین راستا امروز نخستین جلسه سیاست‌گذاری این همایش مدیرانی از وزارت کشور،شهرداری تهران شورای شهر و کارشناسان حوزه ایمنی و آتش نشانی در یک جمع حدودا ۴۰ نفری حضور داشتند و ضمن تاکید بر تعامل بیشتر بین سازمان‌ها و لزوم پیشرفت بیشتر بین این سازمان‌ها صحبت شد. همچنین مطرح شد که استفاده از علوم جدید و دستیابی به یک ایمنی پایدار لازم است که تحقیقات دیگر کشورها نیز استفاده شود و اساس این همایش نیز همین مسئله است که بتوانیم تبادل اطلاعات انجام دهیم.

ملکی گفت: در این نشست محورهای این همایش در غالب چهار محور نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفت و اطلاعات بیشتر نیز در سایت سازمان آتش نشان وجود دارد.

منبع: http://www.shahrekhabar.com

 

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق