مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

زنگ خطر زلزله به صد ا در آمد

تاریختاریخ انتشار : یکشنبه ,۱۰ آذر , ۱۳۹۲

زنگ خطر زلزله به صد ا در آمد

خبرگزاری پانا: دقایقی پیش با به صدا در آمدن زنگ خطر زلزله در دبیرستان نمونه دولتی آرمیتا مصلی نژاد شهرری پانزدهمین مانور سراسری زلزله آغاز شد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، این مراسم با حضور مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین کشوری در حال برگزاری است.

هدف از اجرای این مانور افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مورد زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع در برابر آن است.
علی احسان سیف کارشناس گروه آموزش‌های همگانی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله گفت: مانور زلزله مدارس باهدف افزایش سطح آگاهی عموم جامعه مخصوصا دانش آموزان و حساس کردن مسئولین برگزار می شود.
وی افزود: برای اجرای این مانور دانش آموزان به ۴ گروه آتش نشان،تدارکات،پشتیبانی وهلال احمر تقسیم شده و هر گروه وظایف خود را آموزش دیده اند.
این مانور از سال ۷۵ به پیشنهاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌ شناسی و مهندسی زلزله در مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی تهران به اجرا درآمد و از سال ۱۳۷۸ به سراسر کشور تسری یافت.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق