مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

اجرای پروژه ساختمانی بدون ایمنی معنا ندارد

تاریختاریخ انتشار : چهارشنبه ,۸ آبان , ۱۳۹۲

اجرای پروژه ساختمانی بدون ایمنی معنا ندارد

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه با اعلام اینکه نظام جامع ایمنی و بهداشت کار باید ساختار لایه ای داشته باشد گفت: ساخت پروژه ساختمانی بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی قابل اجرا نیست.
ایران اکونا :سیدابوالحسن فیروزآبادی گفت: نظام جامع ایمنی و بهداشت کار باید ساختار لایه ای داشته باشد و مردم در آن مشارکت داشته باشند. قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارگاه آموزشی بررسی حوادث ناشی از کار و حوادث کارگاه های ساختمانی با تاکید بر ساختار لایه ای برای نظام ایمنی و بهداشت تصریح کرد: باید بتوانیم لایه های مناسبی را جهت ایجاد ایمنی و لایه های مناسبی را در بازرسی ایجاد کنیم و تا جایی که ممکن است این امور به مردم واگذار شود.وی همچنین با بیان اینکه اجرای پروژه های ساختمانی بدون در نظر گرفتن ایمنی و بهداشت کار معنا ندارد تاکید کرد: ساخت پروژه ساختمانی بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی قابل اجرا نیست.

فیروز آبادی با اشاره به آیاتی از قرآن در مورد کرامت انسان گفت: انسان موجودی عقلانی و اجتماعی است و برای حفظ زندگی جمعی خود که مبتنی بر ابزار و تکنولوژی است نیازمند حفاظت از خویشتن بوده که یکی از نمود های آن حفاظت از خود در محیط کار است.

قائم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه افزود: ما به عنوان مسئولان ذیربط وظیفه داریم به نظام مهارت سامان ببخشیم، چون عدم مهارت افراد و عدم آگاهی آنها از مسائل ایمنی برای اقتصاد کشور نیز آسیب زا است.

وی اعلام کرد: یکی از اعضای هیئت امنای تامین اجتماعی از تشکل کارگران ساختمانی است و این نشانه خوبی برای اصلاح نظام بیمه ای به نفع کارگران است. فیروز آبادی تاکید کرد: در هر حکومتی دولت می تواند در ۳ نظام آموزشی، بیمه ای و نظام تایید صلاحیت نقش داشته باشد و دولت باید در حوزه تایید صلاحیت از طریق بازرسی هایی که صورت می گیرد صراحتا وارد عمل شده و در این زمینه نیز حداکثر تطابق با قانون را داشته باشد.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق