مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

اعطای گواهینامه استقرارسامانه مدیریت بهداشت به مدیران مناطق ۲۲ گانه تهران

تاریختاریخ انتشار : چهارشنبه ,۸ آبان , ۱۳۹۲

اعطای گواهینامه استقرارسامانه مدیریت بهداشت به مدیران مناطق ۲۲ گانه تهران

مناطق ۲۲گانه و سازمان‌های شهرداری تهران، گواهینامه استقرار سامانه مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE MS) دریافت کردند. 
حسنعلی غفاری، دبیر شورای عالی بهداشت، ایمنی و محیط‌ زیست شهرداری تهران، صبح دیروز در مراسمی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهرداری برگزار شد، گفت: اساساً سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست، نحوه مدیریت و رویکرد زندگی و کار را به شهروندان آموزش می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: اعطای گواهینامه استقرار HSE به معنای رتبه بندی و امتیاز دهی به شهرداری مناطق است که به صورت رتبه بندی ۵ ستاره‌ای صورت می‌گیرد و بر اساس امتیازات دریافت شده در هر منطقه ستاره طلایی، نقره‌ای و یا برنزی با درجه کیفی مشخصی به مناطق داده می‌شود.
وی افزود: این سیستم مشخص می‌کند که چطور با کمترین هزینه و آسیب، بیشترین نتیجه را داشته باشیم. طرح از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و طبق احکام بالادستی که داشتیم، خطرات و ریسک‌ها در مناطق ۲۲گانه تهران شناسایی شد و تا مرحله ممیزی پیش رفت.

دبیر شورای عالی بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست شهرداری تهران همچنین در خصوص مراحل انجام شده در اجرای این طرح در میان سازمان‌ها و مناطق شهرداری تهران، گفت: حدود ۱۱ منطقه در سال ۹۱ و ۱۱ منطقه دیگر در سال ۹۲ در این طرح آغاز به کار کرده‌اند و در حال حاضر در مرحله ممیزی هستند که امروز گواهینامه دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت شهر سالم ادامه داد: در پایان هر مرحله ارزیابی داریم از نحوه انجام طرح و بر اساس ریسک‌هایی که شناسایی کرده‌ایم‌ و تذکراتی که در مورد این ریسک‌ها داده شده، ارزیابی می‌کنیم که چقدر از مشکلات مرتفع شده است.
وی تاکید کرد: واحدهای HSE در مناطق ۲۲ گانه زیر نظر شهرداران مناطق راه‌اندازی شده‌اند. باید متوجه باشیم که در اطراف شهروندان از ساخت یک پل، ریسک‌های متفاوتی از جمله خطر ریزش و سقوط یک کارگر وجود دارد تا یک کار ساده رفتگری که از ماسک استفاده نمی‌کند. وجود موش‌ها و سگ‌ها در شهر یک ریسک محسوب می‌شود. در این طرح این خطرات و ریسک‌ها شناسایی می‌شوند.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق