مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

بزرگترین سامانه تحت وب HSEکشور

تاریختاریخ انتشار : یکشنبه ,۲۸ مهر , ۱۳۹۲

بزرگترین سامانه تحت وب HSEکشور

بزرگترین سامانه تحت وب HSE کشور وابسته به پژوهشکده سلامت ایمنی و محیط زیست کشور آغاز به کار کرده است.

محمد میرزایی، مدیر اجرایی پژوهشکده سلامت ایمنی و محیط زیست کشور در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: این پژوهشکده با هدف ایجاد اولین مرجع معتبر علمی و اطلاعاتی و اجرایی در حوزه hse کشور و همچنین یکپارچه سازی و انسجام بخشی توان علمی و مهارتی اعضای این جامعه و پوشش خلاءهای موجود در حوزه های مختلف HSE نموده است.
وی افزود: در راستای در نظر گرفتن نیازهای اساسی ایمنی بهداشت و محیط زیست کشور از جمله ایجاد یک مرکز علمی و فرهنگی و همچنین تریبون فعال در سطح کشور پژوهشکده در ادامه روند توسعه این برنامه طرح ایجاد پایگاه خبری تخصصی HSE کشور را در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: یکی از اهدافی که پژوهشکده از ابتدای فعالیت خود دنبال می کند اطلاع رسانی آخرین وقایع و رویدادهای عمومی و تخصصی در زمینه HSE است، بدین منظور پژوهشکده با رصد مرتب آخرین رویدادها از منابع مختلف اقدام به تهیه و انتشار خبر نموده و با به روز کردن روزانه این اخبار در تلاش است تا یک منبع اطلاع رسانی تخصصی معتبر جهت جامعه هدف به وجود آورد.
وی خاطرنشان کرد: روند طراحی و آماده سازی این پایگاه خبری در مدت زمان ۷ ماه به طول انجامیده است.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق