مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

سامانه استاندارد سازی شهربازی های کشور راه اندازی شد

تاریختاریخ انتشار : دوشنبه ,۲۱ بهمن , ۱۳۹۲

 

سامانه استاندارد سازی شهربازی های کشور راه اندازی شد

کرج- ایرنا- مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد خدمات و معیارهای مصرف انرژی سازمان ملی استاندارد ایران گفت:سامانه استاندارد سازی زمین های بازی و شهر بازی های کشور راه اندازی شد.

ˈپریچهر قزلباشˈروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با راه اندازی سامانه استاندارد سازی شهربازی ها، اطلاعات هشت هزار و ۶۰۰ وسیله تفریحی مستقر در شهر بازی ها، زمین های بازی و مهدهای کودک ها، به صورت جامع، کامل و روزآمد در اختیار کاربران قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: استاندارد سازی تجهیزات شهر بازی و نظارت بر اجرای آن در مرحله بهره برداری و انجام بازرسی های دوره ای یک نیاز ملی است .

وی اضافه کرد:سازمان ملی استاندارد ایران از سال ۱۳۸۰ به این موضوع ها اهمیت داده و از ابتدای سال ۱۳۸۷ استانداردهای ملی تجهیزات زمین های بازی را تدوین و اجباری اعلام کرده است.

وی با اشاره به حوادث سال های اخیر در هنگام استفاده از وسایل و تجهیزات شهر بازی ها افزود: لازم است فرایند استاندارد سازی شهر ­بازی کنترل شود.

وی تاکید کرد: راه اندازی سامانه استاندارد سازی شهر بازی ها علاوه بر اینکه اطلاعات دقیق و روزآمد را در اختیار سطوح مختلف مدیران قرار می دهد در تصمیم گیری ها نیز مورد استفاده و مشکلات ناشی از فرایند استاندارد سازی شهر بازی با روش های قدیمی و سنتی را برطرف می کند.

 

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق