مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

هسته زیست محیطی جدید در طرح های غرب کارون مستقر می شود

تاریختاریخ انتشار : یکشنبه ,۱۷ آذر , ۱۳۹۲

هسته زیست محیطی جدید در طرح های غرب کارون مستقر می شود

خبرگزاری موج – به همت واحد HSE شرکت مهندسی و توسعه ی نفت، هسته ی زیست محیطی با رویکردی جدید و تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست، درطرح های غرب کارون و تالاب هورالعظیم مستقر می شود. 
به گزارش خبرگزاری موج، اعضای این هسته ی زیست محیطی به صورت مستقیم از سوی مدیرکل محیط زیست استان خوزستان انتخاب و در طرح های نفتی غرب کارون فعالیت خواهند کرد.
گزارش اداره ی HSE شرکت متن در این زمینه آورده است: تاثیرهای زیست محیطی طرح ها به وسیله مشاور مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست ارزیابی می شود و مورد تصویب آن سازمان قرار می گیرد و بر همین مبنا، مجوز لازم برای فعالیت درمیدان های نفتی مشترک غرب کارون از جمله طرح توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی صادر شده است.
شرکت مهندسی و توسعه ی نفت، استقرار هسته های زیست محیطی درمنطقه طرح آزادگان و تالاب هورالعظیم را با هدف مساعدت در عرصه محیط زیست و ارائه ی راهکارهای تخصصی به منظور کاهش سوء آثار زیست محیطی در منطقه تالاب هورالعظیم دنبال می کند.
همچنین در زمینه ی احداث جاده های آنتی که به منظور دسترسی به چاه ها و انتقال تجهیزات حفاری، امری اجتناب ناپذیر است، در مجموع ۲۴۴ کالورت (کانال پوشیده شده ای است که از آن برای عبور جریان از زیر یک خاکریز و یا جاده احداث می شود) برای تبادل آب در دو طرف تالاب احداث شده است که مرتب درباره ی باز نگه داشتن آنها اقدام می شود؛ علاوه بر آن، احداث بیش از ۴۰ کالورت چند دهنه و پل در محل مدنظر محیط زیست استان خوزستان، در دست اقدام پیمانکار شرکت مهندسی و توسعه ی نفت قرار دارد.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق