مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

طراحی نرم افزاری در زمینه پدافند غیرعامل شبکه های رایانه یی در کشور

تاریختاریخ انتشار : یکشنبه ,۱۹ آبان , ۱۳۹۲

 

طراحی نرم افزاری در زمینه پدافند غیرعامل شبکه های رایانه یی در کشور

محققان یکی از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری کرمانشاه موفق به طراحی نرم افزاری با نام nak شدند که در زمینه پدافند غیرعامل برای شبکه های رایانه یی کاربرد دارد.

به گزارش سرویس فناوری ایسنا منطقه کرمانشاه، فرزاد یاوری، مدیرعامل یکی از واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان این که این طرح جزو طرح های برگزیده جشنواره «علم تا عمل» بوده است، افزود: بعد از هشت سال تحقیق و بررسی بر روی این نرم افزار موفق به طراحی آن شدیم و در نهایت به نتیجه مطلوب دست پیدا کردیم.

یاوری گفت: در این نرم افزار از زبان های برنامه نویسی استفاده کرده ایم و در نقاطی که شبکه کامپیوتری Lan و Wan ،Man وجود داشته باشد، نرم افزار nak کاربرد دارد و محدودیتی در شبکه های کامپیوتری وجود ندارد، اما باید بستر شبکه اصلی سیستم عامل از محصولات میکروسافت باشد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون نمونه مشابه این نرم افزار به صورت یک جا در هیچ کجای دنیا ساخته نشده است.

یاوری تصریح کرد: با توجه به اینکه تکنولوژی صنعت IT در حال پیشرفت است، ما نیز سعی می کنیم برای رسیدن به پیشرفت و اهداف خود همسو با چشم انداز شرکتهای بزرگ به روز باشیم.

یاوری گفت: این نرم افزار در یکسری از ارگان های دولتی و سازمان های خصوصی راه اندازی شده و ما برای فروش آن به زمان بیشتری برای بازاریابی نیاز داریم.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق