مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

ارتباط بین صنعت و دانشگاه مهمترین دستاورد همایش ملی HSE بود

تاریختاریخ انتشار : یکشنبه ,۱۰ آذر , ۱۳۹۲

ارتباط بین صنعت و دانشگاه مهمترین دستاورد همایش ملی HSE بود

آبادان – خبرگزاری مهر: دبیر اجرایی همایش ملی HSE ‌از ایجاد فضای مطالبه و ارتباط بین صنعت و دانشگاه به عنوان مهمترین دستاورد های این همایش نام برد.

سید علی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: باید از تمامی مسئولانی که فرصت برگزاری این همایش را در اختیار ما قرار دادند قدردانی کنیم.

وی افزود: این همایش از دو سال پیش توسط دانشجویان ایده پردازی شد، دانشجویانی که بسیاری از آنان اکنون یا فارغ التحصیل شده اند یا مشغول به کارند و یا در حال ادامه تحصیل هستند.

هاشمی اظهار کرد: در این راستا ۱۰ جلسه، کمیته اجرایی در ماه های گذشته برگزار شد که ماحصل آن منجر به برپایی این همایش بزرگ شد که نتایج خیر آن در آتیه نمود پیدا می کند.

وی ابراز امیدواری کرد تا برپایی این همایش بتواند پیش زمینه اجرای همایشهای بزرگ دیگر با مباحث و رویکردهای مختلف باشد.

دبیر اجرایی همایش ملی اچ اس ایی تصریح کرد: در طول دوروز برگزاری این همایش مشکلات صنعت و چالشهای فرا روی آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پاسخهای لازم به سئوالات مطروحه در این خصوص نیز ارائه شد.

هاشمی با بیان اینکه بیش از نیمی از اهداف همایش پیش از برگزاری آن در مدت برگزاری جلسات مکرر بین دانشگاه و صنایع محقق شد، گفت: ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه از مهمترین اهداف این همایش بود.

به گفته وی، ثبت نام بیش از ۳۰۰ نفر از سراسر کشور برای شرکت در این همایش خود گواه این موضوع است.هاشمی از ایجاد فضای مطالبه به عنوان دیگر دستاورها و اهداف مهم این همایش نام برد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با تلاشی که دانشجویان در کمیته های مختلف این همایش صرف کردند، این پتانسیل و مطالبات و برنامه ها ادامه دار باشد و برنامه های آتی با قوت بیشتری به اجرا در آیند.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش ملی HSE با رویکرد صنایع بالا دستی نفت و گاز در دانشکده نفت آبادان به مدت دو روز برگزار شد.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق