مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

استفاده از کمربند ایمنی برای همه دانش‌آموزان در سرویس مدارس الزامی است

تاریختاریخ انتشار : یکشنبه ,۱۵ مهر , ۱۳۹۷

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ استفاده از کمربند ایمنی برای همه دانش‌آموزان در سرویس مدارس را الزامی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا مهماندار در مراسم آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران گفت: با استفاده از سرویس مدارس دو موضوع را در شهر تهران دنبال می‌کنیم اول اینکه سرویس مدارس ظرفیت کاهش ترافیک و آلودگی هوای تهران را دارند و دوم باید در استفاده از سرویس مدارس ایمنی دانش آموزان مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: در همه دنیا سرویس مدارس استانداردهای خاصی دارد و کمترین آسیب و خطر را برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند. امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده نیز از خودروهای استاندارد برای سرویس مدارس استفاده کنیم و خودروهایی داشته باشیم که مخصوص حمل دانش آموزان باشد این خودروها شرایط متفاوتی دارد و علائم متفاوتی در آن برای آموزش به دانش آموزان وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه آموزش‌هایی به رانندگان سرویس مدارس ارائه شده است گفت: از والدین تقاضا داریم برای استفاده از سرویس مدارس از خودروهایی استفاده کنند که برچسب سرویس مدرسه بر آنها زده شده است چرا که می‌توانیم این خودروها را زیر نظر داشته باشیم و همچنین آموزش‌های لازم به این رانندگان داده شده است تا ایمنی لازم برای فرزندان‌مان تامین کنند.

سردار مهماندار با تاکید بر اینکه خودروی سواری مجوز چهار سرنشین را دارد گفت: خودروهای سواری که سرویس مدارس می‌شوند نمی‌توانند بیش از ظرفیت سوار کرده و تنها چهار نفر ظرفیت دارند همچنین ون، مینی‌بوس و اتوبوس نیز باید بر اساس ظرفیت کارت خودرو اقدام به حمل دانش آ‌موزان کنند و استفاده از کمربند ایمنی برای همه دانش آموزان الزامی است. والدین نیز باید کنترل کنند تا فرزندان آنها بر اساس ظرفیت خودرو از این خودروها استفاده کنند.

کلمات کلیدی :

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق