مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از گاز طبیعی

تاریختاریخ انتشار : چهارشنبه ,۱۸ مهر , ۱۳۹۷

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: پوشش گسترده گازرسانی در اقصی نقاط استان نیازمند افزایش توجه شهروندان و رعایت کامل نکات ایمنی در استفاده از این نعمت الهی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید حمید فانی در محل برگزاری مانور “حریق، تخلیه اضطراری و نجات از ارتفاع به سطح” که در محل اداره مرکزی این شرکت برگزار شد گفت: پوشش وسیع خدمات گازرسانی در ۷۲ شهر و ۱۷۹۹ روستا با تعداد دو میلیون و ۱۵۱ هزار مشترک در بخش های مختلف نیازمند ارتقای آمادگی و بالابردن سطح دانش شهروندان برای استفاده ایمن از گاز طبیعی است.

وی با بیان این مطلب که عدم وقوع حادثه تصوری آرمانی است افزود: افزایش میزان آمادگی از طریق برگزاری تمرین های مکرر و برگزاری مانورهای این چنین زمینه کاهش خطرات را فراهم می کند.

فانی گفت: مانور امروز با هدف ارزیابی مراحل اجرا بر اساس شرح وظایف تعریف شده برای گروههای درگیر برگزار شد که نتیجه نهایی آن مثبت بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در ادامه حرفه آتش نشانی را دشوار و همانند نبرد در جبهه های جنگ دانست و از همکاری و مساعدت سازمان آتش نشانی، پلیس، اورژانس و اصحاب رسانه در برگزاری موفق این مانور بزرگ قدردانی کرد.

به گفته فانی، شرکت گاز خراسان رضوی در بین سایر ادارات استان از نظر کمی و کیفی پرچم دار برگزاری مانورهای مختلف با موضوعات ایمنی و بحران است.

در این مانور ۲۷ آتش نشان مرد و زن با لوازم و تجهیزات کامل به استعداد ۴ خودرو امدادی موفق شدند طبق سناریوی از پیش تعریف شده حریق طبقه چهارم اداره مرکزی شرکت گاز خراسان رضوی واقع در تقاطع خیابان خیام و ارشاد مشهد را اطفا و سپس نسبت به نجات مصدومان گرفتار در حادثه از طریق نردبان راپل و انتقال مصدومان از ارتفاع به سطح اقدام کنند.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق