مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

تلاش برای فعال‌سازی نظام مهندسی در سازمان حفاظت محیط زیست

تاریختاریخ انتشار : یکشنبه ,۱۰ آذر , ۱۳۹۲

 

تلاش برای فعال‌سازی نظام مهندسی در سازمان حفاظت محیط زیست

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از تلاش این سازمان برای فعال شدن نظام مهندسی محیط زیست خبر داد و گفت: در کنار این برنامه، لازم است واحدهای HSE در صنایع با نظارت محیط زیست فعال شوند.به گزارش خبرگزاری فارس، سعید متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اولویت‌های کاری معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: مجموعه محیط زیست استان خوزستان توانسته تا امروز بخوبی پدیده را مدیریت کند.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، افزود: توقعات مردم از سازمان حفاظت محیط زیست بالا رفته و این حاصل تلاش مجموعه محیط زیست است که با افزایش دانش و آموزش زیست محیطی در بین مردم ما شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه امروزه همه مسئولین و حتی مردم از محیط زیست صحبت می‌کنند، گفت: این یک فرصت است برای سازمان حفاظت محیط زیست که باید از آن استفاده شود و با افزایش دانش کارکنان بتوانیم جوابگوی مردم باشیم.

متصدی ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست افزایش دانش و آموزش‌های زیست محیطی متناسب با نیاز جامعه را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی از تلاش سازمان حفاظت محیط زیست جهت فعال شدن نظام مهندسی محیط زیست خبر داد و گفت: در کنار این برنامه، بر فعال سازی واحدهای HSE در صنایع با نظارت محیط زیست تأکید کرد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست همچنین از پیگیری سازمان جهت آموزش پرسنل در مباحث ارزیابی به صورت آکادمیک با همکاری یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور خبر

 داد و گفت: در این خصوص از استان‌ها خواسته‌ایم تا نمایندگانی برای آموزش در این زمینه معرفی کنند.

نگاه ویژه سازمان حفاظت محیط زیست به استان خوزستان

متصدی با بیان اینکه نگاه سازمان حفاظت محیط زیست به استان خوزستان یک نگاه ویژه بوده و به مشکلات این استان نیز واقف هستیم و برای همین منظور سومین سفر استانی ریاست سازمان به استان خوزستان بوده است، گفت: در رفع مشکلات و منابع آلاینده این  استان معاونت  محیط زیست  انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

بنا براین گزارش، در این نشست احمدرضا لاهیجان‌زاده درخصوص توانمندی‌ها و مشکلات زیست محیطی استان گزارش کاملی ارائه کرد.

گفتنی است، در جریان سفر یک روزه متصدی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست به استان خوزستان، وی از دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در مرکز شهر اهواز و مرکز پایش هوای استان در اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان بازدید کرد.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق