مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

ساماندهی جوایز ملی کیفیت با نظارت سازمان ملی استاندارد

تاریختاریخ انتشار : سه شنبه ,۱۴ آبان , ۱۳۹۲

ساماندهی جوایز ملی کیفیت با نظارت سازمان ملی استاندارد

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد : مراسم روز ملی کیفیت در روز ۱۹ آبان با اهدای جایزه ملی کیفیت مشارکت برترین بنگاه های تولیدی و خدماتی برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار واحدمرکزی خبر ؛ نظام الدین برزگری در نشست خبری به مناسبت ( ۱۸ آبان – روز ملی کیفیت) افزود:
هدف از برگزاری همایش روز ملی کیفیت ایجاد رقابت میان بنگاههای تولیدی و خدماتی با هدف ارتقای سطح مدیریت و رهبری ، اموزش نیروی انسانی ، رضایت مشتری و در نهایت کیفیت محصول است.
وی با بیان اینکه همه جوایز بنگاه ها باید به تائید سازمان ملی استاندارد برسد ، گفت : هدف از برگزاری جایزه ملی کیفیت ساماندهی و جلوگیری از سوء استفاده از لوح و جوایزی است که در جشنواره های متعدد با عناوین مختلف به واحدهای تولیدی و خدماتی داده می شود.
برزگری با اشاره به اینکه حتی برخی بنگاه های خارجی با پرداخت پول به این جشنواره ها وارد و کالای خود را تبلیغ می کنند ، افزود : قرار است موضوع جشنواره ها در شورای سیاستگذاری جایزه ملی کیفیت ایران بررسی و برای تصویب به شورای عالی استاندارد ارجاع شود.
وی با بیان اینکه کیفیت ، موضوعی اعم از مرغوبیت و بهره وری است ، گفت : هدف از اعطای جایزه ملی کیفیت ایجاد انگیزه در سازمان ها برای ارتقای کیفیت حوزه های مختلف مدیریتی تا رضایت مندی مشتری و کیفیت محصول نهایی است.
برزگری افزود : به سازمان صدا و سیما اعلام کرده ایم هر
کالایی برای تبلیغ باید تائیدیه سازمان ملی استاندارد را داشته باشد.
روز ملی کیفیت ۱۸ آبان است اما همایش ان روز ۱۹‌آبان برگزار می شود.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق