مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

شرکت فرش آستان قدس، صنعتگر برتر در زمینه سلامت کار

تاریختاریخ انتشار : چهارشنبه ,۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۳

شرکت فرش آستان قدس، صنعتگر برتر در زمینه سلامت کار

در ششمین همایش ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، از شرکت فرش آستان قدس رضوی به عنوان صنعتگر برتر برای حفظ بهداشت و سلامت کار تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مدیر عامل شرکت فرش آستان قدس رضوی با بیان این مطلب گفت: در این همایش که معاون اداره کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی حضور داشتند، این شرکت به عنوان صنعتگر برتر استان خراسان رضوی در زمینه ایمنی و سلامت کار شناخته شد و لوح تقدیر دریافت کرد.
غلامرضا باغشنی با اشاره به این که حفظ سلامت کارگر در محیط کار یسیار مهم است افزود:از آن جایی که حوادث ناشی از کار، هزینه‌های بسیاری را بر دوش اقتصاد ملی هر کشور می‌گذارد به همین دلیل حفظ سلامت کارگران که عظیم‌ترین قشر هر جامعه‌ای را تشکیل می‌دهند یک وظیفه انسانی است، زیرا امکان انجام کار و فعالیتی ثمربخش را فراهم می آورند.
وی گفت: شرکت فرش آستان قدس رضوی در حال حاضر یکی از بزرگترین و مجهزترین کارگاه‌های تولید فرش دست باف نفیس در کشور به شمار می آید که تمام امکانات رفاهی و بهداشتی از قبیل پزشک مقیم در کارگاه، مهد کودک و سالن غذاخوری را برای کارگران خود فراهم آورده است.
مدیرعامل فرش آستان قدس رضوی عنوان کرد: درحال حاضر ۶۰۰ نیروی بافنده در کارگاه های این شرکت مشغول به کار هستند که به طور میانگین هر نفر ۱۰ متر مربع فرش ۳۰ رج در سال تولید می‌کند.

 

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق