مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

طرح های ایمیدرو با الزامات زیست محیطی اجرا می شود

تاریختاریخ انتشار : سه شنبه ,۷ آبان , ۱۳۹۲

طرح ایمیدرو

طرح های ایمیدرو با الزامات زیست محیطی اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدکاظم نوری، با بیان این مطلب گفت: یکی از اعضای کمیته سرمایه گذاری ایمیدرو، مدیر HSE سازمان است که مسئولیت دارد اثرات زیست محیطی و ایمنی طرح که باید توسط مجری انجام شده باشد، را بررسی کند.
وی افزود: علاوه بر تایید واحد HSE ایمیدرو، موضوع باید به تایید سازمان حفاظت محیط زیست هم برسد تا طرح قابلیت اجرایی پیدا کند؛ هر چند که در مدت زمان اجرای طرح نیز به طور منظم بر رعایت مسایل بهداشت، ایمنی و محیط زیست نظارت خواهد شد.
نوری با اشاره به تعامل و همکاری مطلوب ایمیدرو و سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: تمام قوانین و مقررات، الزامات و دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست از سوی ایمیدرو به واحدهای تابعه برای اجرا اعلام می شود تا شرکت ها نیز این الزامات را به طور کامل رعایت کنند.
وی ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست اکنون شرکت های تابعه ایمیدرو را ملزم کرده که در واحدهایی که امکان آن وجود دارد، تجهیزاتی نصب کنند تا این سازمان بتواند وضعیت آلایندگی واحدها را به طور مستمر کنترل کند که این مهم اکنون در واحدهای تابعه در دست اجراست ضمن اینکه بسیاری از شرکت ها نیز تجهیزات روز را نصب کرده اند.
نوری درباره وضعیت ایمنی و بهداشت در واحدهای تابعه ایمیدرو خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضع ایمنی در واحدها و همچنین معادن زغال سنگ نسبت به گذشته به طور چشمگیری بهبود یافته و میزان حوادث بشدت کاهش یافته است.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق