مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

مراکز بحران زا، دوره ایمن و مدیریت بحران را فرا می گیرند

تاریختاریخ انتشار : یکشنبه ,۱۲ آبان , ۱۳۹۲

مراکز بحران زا، دوره ایمن و مدیریت بحران را فرا می گیرند

 

جانشین ستاد مدیریت بحران از شناسایی کامل و آموزش کارکنان مراکز بحران زا در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به منظور گسترش فراگیر ایمنی و مدیریت بحران در سطح محدوده اماکن و مراکز و کار گاه های بحران زا و بحران زدا به طور کامل شناسایی شدند.
بنابر این گزارش عباس خسروی جانشین ستاد مدیریت بحران منطقه ۹ با اعلام این خبر گفت: مطابق استراتژی تدوین شده تمامی کارکنان این مراکز آموزشها و مهارتهای حرفه ای در زمینه های ،‌اطفا حریق، امداد و نجات مدیریت بحران را به طور تئوری و عملیاتی فرا می گیرند.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت ایمنی در کاهش خسارتهای مالی – جانی و امکانات سرمایه ا ی  مستقر در سطح منطقه گفت: تمامی مراکز بحران زا و بحران زدا سطح محدوده کاملاً شناسایی شده است و کار امضای تفاهم نامه با این مراکز به پایان رسیده است.
خسروی افزود: با امضای تفاهمنامه و انعقاد همکاریهای دو جانبه اجرای دوره های آموزش حرفه ای شامل موضوعات سه گانه مدیریت بحران- اطفای حریق و امداد و نجات به کارکنان مراکز در حال جریان است.
جانشین ستاد بحران منطقۀ ۹ خاطر نشان کرد: جهت آشنایی هر چه بیشتر حاضرین در کلاس فیلم و اسلاید با تمرکز بر صحنه های عملیاتی برای یادگیری موثر و ماندگار سر فصل های آموزشی به نمایش در می آید .
شایان ذکر است: در راستای رفع ابهام حاضرین در کلاس درس تشریح مسائل درسی از سوی کارشناسان اهل فن و خبره به عمل می آید./ف

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق