مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

معرفی ۷ واحد آلاینده زیست محیطی لرستان به مراجع قضایی

تاریختاریخ انتشار : شنبه ,۱۷ آبان , ۱۳۹۳

معرفی ۷ واحد آلاینده زیست محیطی لرستان به مراجع قضایی

رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان گفت: کلیه واحدهای صنعتی و تولیدی و خدماتی‌ مورد پایش و ارزیابی زیست محیطی قرار می‎گیرند.

محمدهادی رستمی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، بیان کرد: در راستای انجام پایش‎های زیست محیطی از واحدهای تولیدی شن و ماسه و دیگر واحدها در شهرستان‎های استان، ۵۵ واحد مورد بازدید قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: این پایش‎ها به منظور بررسی میزان آلودگی‎های زیست محیطی و پیگیری اخطاریه‎های صادره به واحدهای آلاینده صورت گرفت و بصورت متناوب در طول سال برای پایش و جلوگیری از هر گونه آلایندگی زیست محیطی انجام می‎گیرند.

کامران سپه‎وند، کارشناس حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در این مورد نیز گفت: برنامه بازدید از کلیه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی و پایش آنها توسط کارشناسان این اداره کل در طول سال انجام خواهد شد و کلیه این واحدها ملزم به رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی در طول زمان مشخص شده خواهند بود.

وی ادامه داد: واحدهایی که ضوابط و استانداردهای زیست محیطی را رعایت نکنند، به مراجع قضایی جهت مجازات معرفی و نسبت به تعطیلی و پلمپ واحدهای آلاینده اقدام خواهد شد.

سپه‎وند با بیان اینکه در این راستا ۷ واحد تولیدی شن و ماسه به مراجع قضایی معرفی شده‎اند، تصریح کرد: با استناد به ماده ۱۱و ۹ قانون حفاظت و بهسازی، هر کارخانه‎ای که آلایندگی زیست محیطی داشته باشد، نسبت به پلمب آن تا رفع آلودگی اقدام خواهد شد و در صورت تکرار از طریق مرجع صدور مجوز فعالیت آنها، لغو خواهد شد.

 

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق