مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

آیین‌نامه اجرایی قانون «یک‌درهزار» صنایع در آینده نه چندان دور ابلاغ می‌شود

تاریختاریخ انتشار : شنبه ,۱۷ آبان , ۱۳۹۳

آیین‌نامه اجرایی قانون «یک‌درهزار» صنایع در آینده نه چندان دور ابلاغ می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تأکید بر ضرورت رعایت ضوابط زیست محیطی توسط صنایع کشور برای جلوگیری از تشدید آلودگی هوا، گفت: آیین‌نامه اجرایی قانون یک‌درهزار صنایع در آینده نه چندان دور ابلاغ می‌شود.

محمدهادی حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با تأکید بر ضرورت توجه صنایع و واحدهای صنعتی بر رعایت ضوابط زیست محیطی برای جلوگیری از تشدید آلاینده‌های جوی به خصوص در شهرهای صنعتی کشور، اظهار داشت: قانون به منظور رعایت ضوابط زیست محیطی دست صنایع را باز گذاشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه با اشاره به وجود قانون یک در هزار در صنایع، افزود: بر اساس این قانون صنایع می‌توانند بخش کوچکی از درآمدهای خود را صرف اقدامات زیست محیطی در محیط کار خود کنند.

وی با اعلام اینکه در ادامه این فرآیند، رقم خرج شده از مالیات صنایع کسر می‌شود، گفت: آیین‌نامه اجرایی قانون یک‌درهزار صنایع به زودی و در آینده نه‌چندان دور توسط سازمان حفاظت محیط زیست کشور ابلاغ می‌شود.

حیدرزاده با اشاره به فعالیت ۳۰ هزار واحد صنعتی در استان تهران، بیان داشت: لازم است که صاحبان صنایع نسبت به رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی اهتمام لازم داشته باشند.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق