مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

اعطای تسهیلات رفع مشکلات زیست محیطی صنایع

تاریختاریخ انتشار : سه شنبه ,۶ آبان , ۱۳۹۳

اعطای تسهیلات رفع مشکلات زیست محیطی صنایع

 

مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به پیش بینی تسهیلات برای رفع مشکلات زیست محیطی واحدهای صنعتی و تولیدی در بودجه ۹۳ ، گفت: استفاده از این ظرفیت گام مهمی در جهت حفاظت و بهبود منابع آب و خاک و محیط زیست کشور است.

 

 

خبر اقتصادی – ‌حسن پسندیده با اشاره به ظرفیت های بودجه سال ۹۳ کل کشور در بهبود منابع آب و خاک و محیط زیست کشور، افزود: تسهیلات برای طرح های دارای توجیه فنی، اقتصادی و زیست محیطی از سوی بانک های عامل در اجرای بند (د) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۹۳ کل کشور اعطا می شود که گام موثری برای حفاظت و بهسازی محیط زیست و حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی محسوب می شود.

 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد : صنایع برای رفع آلودگی و یا ارتقاء ضوابط و استانداردهای زیست محیطی در حوزه آب و خاک و پسماندها نیازمند تسهیلات هستند .

 

پسندیده تصریح کرد: ۱۰ درصد از منابع ورودی به صندوق توسعه ملی در سال ۹۳ برای تسهیلات بخشهای خصوصی، تعاونی و بنگاه های اقتصادی متعلق به موسسات عمومی غیردولتی، به طرحهای دارای توجیه فنی، اقتصادی، زیست محیطی در بخش آب، کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، منابع طبیعی و محیط زیست اختصاص می یابد.

 

مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: این ظرفیت ارزشمند فراهم شده در کشور برای رفع مشکلات اقتصادی در واحدهایی که در راستای ارتقاء استانداردهای محیط زیست، کنترل، کاهش آلاینده ها از نظر مالی دچار مشکل هستند و می خواهند برای بهبود وضعیت محیط زیست اقدام نماینده را فرصتی مناسب است.

 

پسندیده از واحدهای مشمول متقاضی و حائز شرایط خواست با هماهنگی ادارات کل حفاظت محیط زیست استانی و براساس ضوابط ابلاغی سازمان اقدام نمایند.

 

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق