مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

اولین همایش ایمنی در صنعت حمل ونقل هوایی برگزار می شود

تاریختاریخ انتشار : دوشنبه ,۱۸ آذر , ۱۳۹۲

 

اولین همایش ایمنی در صنعت حمل ونقل هوایی برگزار می شود

خبرگزاری آنا: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از برگزاری اولین همایش ایمنی در صنعت حمل و نقل هوایی در اردیبهشت ماه سال آینده خبرد اد.

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: همایش ایمنی در صنعت حمل و نقل هوایی با هدف اعتلاء صنعت هوایی کشور، ارتقاء ایمنی هوانوردی و سلامت پروازها در کشور برگزار می شود.

وی اهداف اصلی همایش مذکور را ارایه آخرین دستاوردهای علمی، کاربردی و تجربی صاحبنظران، متخصصان، خلبانان، پژوهشگران، دانشگاهیان و اساتید صنعت هوانوردی کشور در روند حفظ و ارتقای ایمنی هوانوردی، افزایش امنیت و بی خطری پروازها، جلوگیری از بروز حوادث و سوانح هوایی، کاهش مخاطرات پرواز و خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی، از طریق اجرای برنامه مدیریت ایمنی هوانوردی (SMS) در تمامی حوزه صنعت هوایی کشور برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: از همه صاحبنظران، دست اندرکاران، متخصصان، خبرگان، اساتید و پژوهشگران صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی کشور دعوت به عمل می آید تا به منظور برگزاری هرچه بهتر این همایش پیشنهادات و نظرات خود را به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق