مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

بیش از ۵۰۰ معدن کشور دارای واحد ایمنی و بهداشت است

تاریختاریخ انتشار : شنبه ,۱۴ دی , ۱۳۹۲

 

بیش از ۵۰۰ معدن کشور دارای واحد ایمنی و بهداشت است
رئیس مرکز آمار و اطلاعات راهبری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق نتایج آماری بدست آمده ۵۲۷ معدن در کشور دارای واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست است.
میرفلاح نصیری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز آمار و رفاه اجتماعی بر اساس نتایج طرح آمارگیری از معادن در حال بهره‌برداری که به صورت سالیانه از سوی مرکز آمار ایران صورت می‌گیرد گزارشی تحت عنوان وضعیت بهداشت و ایمنی معادن در حال بهره‌برداری را در کشور تدوین و منتشر کرده است.

وی افزود: طبق نتایج بدست آمده ۵۲۷ معدن در کشور دارای واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست است همچنین در ۴۲۴ معدن در حال بهره‌برداری نیز حادثه رخ داده است.

نصیری تصریح کرد: علت عمده حوادث رخ داده شده و تصادف و برخورد با اجسام در حال حرکت بوده است و بیشترین رخداد حادثه نیز در استان‌های یزد و سمنان بوده است.

رئیس مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: نتایج این طرح حاکی از این است که تعداد ۴۴ نفر از حادثه دیدگان فوت کرده‌اند و در واقع نرخ فوت ناشی از حوادث ناشی از کار در جامعه مشمول این طرح کمی بیش از ۵ در ده هزار نفر است.

انتهای پیام/

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق