مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

تاسیس انجمن بین‌المللی پایش و مدیریت چالش‌های زیست محیطی در مازندران

تاریختاریخ انتشار : دوشنبه ,۲۹ اردیبهشت , ۱۳۹۳

 

تاسیس انجمن بین‌المللی پایش و مدیریت چالش‌های زیست محیطی در مازندران

رئیس پژوهشکده اکوسیستم‌های خزری از تأسیس انجمن پایش و مدیریت چالش‌های زیست محیطی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری خبر داد.

سید رمضان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری از تأسیس انجمن پایش و مدیریت چالش‌های زیست محیطی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری خبر داد.

وی گفت:  در این انجمن بین‌المللی پژوهشگران و دانشمندان داخلی و خارجی عضویت دارند.

رئیس پژوهشکده اکوسیستم‌های خزری ابراز امیدواری کرد؛ این نهاد بین‌المللی با پشتوانه و بالای توان تخصصی و پژوهشی بتواند در مطالعه و ارائه راهکارهای علمی در کاهش، کنترل و رفع چالش‌ها و معضلات زیست محیطی در مقیاس محلی، استانی، ملی و بین‌المللی گام‌های اساسی در تعامل با مدیران مرتبط در سطوح مختلف بردارد.

دبیر چهارمین کنفرانس بین‌المللی چالش‌های زیست‌ محیطی و گاه‌شناسی درختی تأسیس این انجمن را از دستاوردهای بسیار مهم کنفرانس یاد کرد.

موسوی عضویت در انجمن بین‌المللی پایش و مدیریت چالش‌های زیست محیطی را گامی در حفاظت از محیط زیست و سلامت توصیف کرد.

وی گفت: با تأسیس این انجمن پژوهشگران بین‌المللی قادر خواهند بود به منظور بهبود محیط زیست، تبادل علم و مدیریت دانش و تجربه ه‌م‌اندیشی دائمی داشته باشند.

این مسئول متذکر شد: چهارمین کنفرانس بین‌المللی چالش‌های زیست محیطی و گاه‌شناسی درختی از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری به مدت سه روز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق