مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

خودروی مکنده پسماند تمام اتوماتیک ساخته شد

تاریختاریخ انتشار : سه شنبه ,۶ آبان , ۱۳۹۳

 

خودروی مکنده پسماند تمام اتوماتیک ساخته شد

علمی و فناوری – علم و فناوری ایران: متخصصان صنعت نفت در شهرستان گچساران موفق به ساخت نخستین خودروی مکنده پسماند تمام اتوماتیک شدند.

یوسف باقری، مدیرخدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایسنا منطقه کهگیلویه وبویراحمد، با اعلام این خبر افزود: خودروی مکنده پسماند تمام اتوماتیک از سوی متخصصان این شرکت در راستای حمایت از تولید داخلی و افزایش حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی اقتصادی و با کمترین هزینه و صرف زمان ساخته شده است.

وی اظهار کرد: این دستگاه نسبت به دستگاه‌های قدیمی در کشور از امکانات ویژه‌ای از جمله پمپهای بلوئری قوی با ظرفیت چهار هزارمتر مکعب بر ساعت برخوردار است.

باقری عنوان کرد: این خودرو همچنین دارای مکش بالا بدون اصطکاک بین قطعات دوار و نداشتن حرارت اضافی و خرابی با کاهش نیاز تعمیراتی از راندمان خوبی برخوردار است.

وی گفت: این پمپ در نصف دور کامل قادر به پر کردن مخزن ۱۰هزار لیتری در کمتر از دو دقیقه است.

مدیرخدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: این مخزن به راحتی بر روی انواع کامیون نصب می‌شود.

باقری خاطرنشان کرد: سیستم بوم تلسکوپی با قدرت مانور افقی برای افزایش طول بوم و عمومی برای عبور شیلنگ از موانع و دورانی حول محور مرکزی این دستگاه است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: واحدهای عملیاتی این شرکت با تلاش بی وقفه و تعمیرات به موقع و بازدیدهای دوره‌های متفاوت طی چند سال گذشته توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق