مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

رعایت شاخص ها، استانداردها و الزامات ایمنی در ساختمان های عمومی و ساخت و سازها

تاریختاریخ انتشار : شنبه ,۱۴ مهر , ۱۳۹۷

رعایت شاخص ها، استانداردها و الزامات ایمنی در ساختماه های عمومی و ساخت و سازها

استاندار خراسان رضوی بر رعایت شاخص ها، استانداردها و الزامات ایمنی در ساختمان های عمومی و ساخت و سازها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه مراسم روز ایمنی و آتش نشانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تناسب توسعه شهرها، نیاز آن ها به مقوله ایمنی و اراوه خدمات مناسب به مردم در این حوزه افزایش یافته و از اهمیت بالایی بر خوردار است.

وی افزود: این مهم در کلانشهر مشهد مقدس که شهری فرا ملی و بین المللی است و پایتخت معنوی کشور محسوب می شود دارای اهمیت دو چندانی می باشد که بر اساس آمارها، طی سال های اخیر به این موضوع توجه شده و شاخص های این حوزه سه برابر افزایش یافته است.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که تنها اقدامات دستگاه های خدمات رسان و پیشگیر در این حوزه، کافی نیست؛ تاکید کرد: انتظار می رود تمامی افرادی که مبادرت به ساخت و ساز می کنند اعم از مردم و انبوه سازان به ویژه در احداث ساختمان های عمومی، تجاری، مراکز اقامتی و اداری استانداردها و شاخص های ایمنی را رعایت کنند.

رشیدیان با بیان این که شهرداری مشهد مقدس و شورای اسلامی شهر، نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته اند؛ اظهار امیدواری کرد: با توسعه ظرفیت ها، بتوانیم شاخص های ایمنی را در کشور، استان و مشهد مقدس، ارتقا دهیم.

هزار و ۲۰۰ آتش نشان در قالب ۴۹ ایستگاه عملیاتی در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می کنند.

منبع: www.afkarnews.com

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق