مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

طرح مدیریت کیفیت ازمهمترین برنامه های ناجا است

تاریختاریخ انتشار : شنبه ,۲۱ دی , ۱۳۹۲

طرح مدیریت کیفیت ازمهمترین برنامه های ناجا است

به گزارش ایرنا، سردار ˈ احمدرضا رادان ˈ روز سه شنبه در همایش روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های انتظامی استان مرکزی در اراک افزود: این طرح در سال جاری در حدود یک هزار کلانتری اجرا شده است.
وی اضافه کرد: پیش بینی می شود این رقم سال آینده به دوبرابر افزایش یافته و در طول سه سال طرح مکنا را در تمام پاسگاه های نیروی انتظامی اجرایی شود.
وی ادامه داد: طرح مکنا چهار حوزه شامل خوش آیند سازی محیط برای مردم و پرسنل، حوزه فرایند ماموریت ها، حوزه تصمیم گیری در اجرای ماموریت ها و بهینه سازی کار را پوشش می دهد.
وی بیان کرد:با همکاری مردم تعداد تلفات رانندگی از ۲۸ هزار کشته در سال گذشته به ۱۸ هزار در سال جاری کاهش یافته است که اگر همکاری و همراهی مردم با نیروی انتظامی صورت نمی گرفت این رقم باید به ۴۸ هزار کشته می رسید.
جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه با ورود فضای مجازی به کشور، پلیس فتا در این نیرو راه اندازی شده گفت: هم اکنون پلیس فتا از قدرت بالای ۷۰ درصد در کشف جرایم در فضای مجازی برخوردار است در حالی که کشور های دیگر در بهترین حالت نزدیک به ۲۰ درصد کشفیات دارند.
سردار رادان اعتماد به جوانان و مهندسان داخلی و بصیرت و آگاهی مردم در استفاده از محیط های مجازی را دلیل قدرت بالای پلیس فتا در کشف جرایم فضای مجازی عنوان کرد.
وی آموزش و آشنایی مردم با تهدیدات استفاده از فضای مجازی را ضروری دانست و افزود: هرچند این فضا فرصت خوبی است ولی به همان اندازه راه برای برای فریب مردم بازکرده است.
جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: استان مرکزی در امر امنیت اجتماعی یکی از استان های موفق در سطح کشور است.
وی ادامه داد: این استان در بحث تصادفات و افزایش تلفات کاستی هایی داشت که با تلاش و پشتکار پرسنل خدوم آن از ابتدای سال جاری تا کنون توانسته جزو استان هایی قرار گیرد که کاهش تلفات راهنمایی و رانندگی داشته اند.
این همایش با حضور روسای کلانتری ها، فرماند هان ، روسای عقیدتی و سیاسی شهرستان هاو فرماندهان پاسگاه های راهنمایی رانندگی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق