مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

نهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و HSE برگزار می شود

تاریختاریخ انتشار : سه شنبه ,۲۲ مهر , ۱۳۹۳

نهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و HSE برگزار می شود

خبرگزاری پانا: نهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و HSE از ۲۷ تا ۳۰ مهر در بزرگترین سایت نمایشگاهی منطقه جنوب کشور در استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از شانا، صنعت نفت ایران با هدف دستیابی به نظامی خلاق در ساختار مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) و یکپارچه سازی ساختارها، فرآیندها و گردش کار در حوزه های سه گانه بهداشت، ایمنی و محیط زیست، در سالهای اخیر گامهای موثری برای شکل دهی ساختار، بهبود و اصلاح فرآیندها و ارتقای این نظام مدیریتی برداشته است.
در این زمان کوتاه که از شکل گیری نظام مدیریت اچ اس یی می گذرد شاهد کسب موفقیتهایی هستیم که حذف بسیاری از حوادث و آثار زیانبار آن بر افراد، صنعت و محیط زیست و حرکت به سوی توسعه پایدار، افزایش بهره وری، رشد و بالندگی نیروی انسانی از جمله این موفقیتهاست.
یکی از مهمترین سیاستهای وزارت نفت در حوزه HSE، حرکت به سوی ایجاد ایمنی و صنعتی بدون حادثه با ایجاد محیطهای ایمن و سالم کاری است، به طوری که نیروی انسانی و تاسیسات صنعتی بدون کوچک رین آسیب بیشترین بهره وری را در این صنعت داشته باشند.
در همین جهت نهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و HSE در این صنعت با حمایت وزیرنفت از ۲۷ تا ۳۰ مهر در بزرگترین سایت نمایشگاهی منطقه جنوب کشور در استان فارس برگزار می شود.

 

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق