مهندسین مشاور پیشگامان بهبود کیفیت توس

گاز، خطرناک‌ترین صنعت جهان بعد از صنعت اتمی

تاریختاریخ انتشار : دوشنبه ,۳۱ شهریور , ۱۳۹۹

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مشاور مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در آستانه آغاز فصل سرما و افزایش مصرف گاز در کشور گفت:یک خطای کوچک یا سلسله‌ای از بی‌مبالاتی‌ها ممکن است به فاجعه‌ای بزرگ منجر شود و در این بین همه واحد‌های مختلف اجرا، بهره‌برداری، HSE، بازرسی فنی، حراست و دیگر بخش‌ها در جلوگیری از حوادث نقش بسزایی دارند.
وی صنعت گاز را خطرناک‌ترین صنعت بعد از صنعت اتمی دانست و افزود: در اجرای پروژه‌ها حفظ جان یک نفر هم باید مدنظر قرار گیرد.
مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در بررسی موردی برخی آسیب‌ها و ضعف‌ها به بخش فرهنگ ایمنی نیز اشاره کرد و گفت:اگر ما اقدام‌های ایمنی را به درستی اجرا کنیم، جلوگیری از حادثه بسیار ساده‌تر از حل و رفع آن بعد از وقوع است.
مشاور مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: دلیل اصلی حوادث بزرگ، بی‌احتیاطی‌های کوچکی است که در اقدام‌های ما روی می‌دهد.
وی ابراز امیدواری کرد که با عمل به برنامه ۱۴ بندی که در شرکت ملی گاز ایران تهیه و تدوین شده است شاهد به بار نشستن پروژه‌ها بدون بروز هیچ خسارت جانی و مالی باشیم.

کلمات کلیدی : , , ,

مشتریان

شهرداری مشهد گهردانه شرق شرکت گاز استاد خراسان رضوی شرکت شرکتهای صنعتی استاد خراسان رضوی عالیس مرغداران طوس بیمه کارآفرینی مهندسین مشاور ساز آب شرق